Bakan Uraloğlu duyurdu: 2 Türk gemisi daha Hürmüz Boğazı'nı geçti

  • Konbuyu başlatan Mynet Güncel Haberler
  • Başlangıç tarihi
M

Mynet Güncel Haberler

Guest
Bakan Uraloğlu duyurdu: 2 Türk gemisi daha Hürmüz Boğazı'nı geçti
2 Türk gemisi daha Hürmüz Boğazı'nı geçti. Bu gelişmeyle birlikte körfezden ayrılan Türk sahipli gemi sayısı 11’e yükseldi. Ulaştırma Ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu yaptığı açıklamada “Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nde toplam 7 gemi bulunuyor, bu gemilerde 177 türk gemi insanı görev yapıyor” dedi.
 
Üst