Uraloğlu: "15 gemimiz Basra Körfezi'nden ayrılmıştır"

  • Konbuyu başlatan Mynet Günün Özeti
  • Başlangıç tarihi
M

Mynet Günün Özeti

Guest
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gemilere ilişkin, "26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır. Toplam 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrılmıştır" dedi.
442

Uraloğlu: "15 gemimiz Basra Körfezi'nden ayrılmıştır"
 
Üst